Заступниця голови правління ГО «Інша Освіта». Менеджерка проекту Urban Space 500 в Києві. Управлінська команда проекту «Промприлад» в Івано-Франківську. Співзасновниця простору холістичного навчання «Хата-Майстерня».
11:40—12:00. Освітні технології майбутнього / Інновації
В динаміці нашого часу освіта та індивідуальний освітній процес приймають дуже різні форми, а ефективність освіти вимірюється її практичністю та результативністю в повсякденному житті.
Вчитися вчитися, вчитися діяти, вчитися взаємодіяти - головні принципи неформальної освіти, над менеджментом якої ми працюємо в Україні з 2008 року.
Можливість діяти автономно та відповідально, а також розвиток інших навичок, відомих як "компетенції громадянського суспільства" відбувається в різноманітних умовах й складаються з різних навчальних досвідів.
Ці досвіди, в свою чергу, мають бути пов''''язані через свідомо спроєктовані навчальні процеси. Чим більше ці різні навчальні можливості доповнюють одна одну, тим більш ефективним стає освітній процес. І в даній ситуації важливу роль грає не тільки зміст навчального процесу, але й умови й середовище, в яких він відбувається.
Дизайн освітніх програм, а також умов для ефективного навчального процесу - це те, з чим ми працюємо та те, що нас надихає.
Чому ми орендували на 10 років стару гуцульську Хату в Карпатах для створення місця, де комфортно бути та навчатися? Що включає в себе освітня стратегія проекту ревіталізації "Промприлад" в Івано-Франківську - навчальна платформа нового формату? Чому наша організація, яка займається освітою, працює над ствоернням ресторану
Urban Space 500 в Києві? Та чим все-таки є для нас холістичний навчальний процес?