З серпня 2011 року очолює український офіс компанії «1С-Бітрікс» в м.Києві, співробітники якого займаються просуванням продуктів компанії на українському ринку і розвитком партнерської мережі.
Регулярно представляє компанію на українських і міжнародних форумах, конференціях і семінарах з інтернет-технологій, маркетингу, корпоративних комунікацій, мобільних технологій та електронної комерції.
11:20—11:40. CRM & Лояльність
Багато хто звик до того, що CRM - це перш за все системи управління взаємовідносинами з клієнтами. Але сьогодні CRM - це ідеологія взаємодії компанії з навколишнім світом. Можна просто розвивати існуючі функції CRM-систем, а можна дивитися на кілька років вперед, щоб вже зараз робити революцію в комунікаціях бізнесу зі споживачем. P>
З доповіді ви дізнаєтеся: p>
- що сьогодні являє собою український ринок CRM-систем p>
- куди рухаються ключові гравці цього ринку p>
- що затребуване користувачами і чому це є не у всіх p>
- чого чекати в найближчі роки. p>