Ганна Артеменко та Олександр Федотов керують напрямками в «Ольшанський і партнери». Завжди чесні зі своїми клієнтами. Кажуть тільки про те, про що знають з власного досвіду. Обоє являються авторами корпоративних тренінгів з інтернет-маркетингу та управління репутацією. Професійні інтернет-маркетологи. P>
14:20—15:00. Реклама і просування
1. Всі хочуть продажів, але ... по-різному. P>
2. Без чого не вийде продавати. Різниця на прикладі двох кейсів: P>
Розуміння особливостей ринку і власного бізнесу - ви біжите стометрівку або нескінченний марафон? (Продаємо 400 квартир за 2,5 року або 400 доменів за 1 тиждень постійно) P>
Конкурентні війни («Заруба» за перше місце в Гуглі або війна на форумах нерухомості) P>
З чим стартуємо? (Хто ви на початку гонки: фаворит або темна конячка? Строк існування компанії на ринку, накопичений досвід продажів і взаємодії з клієнтами, розуміння того, як клієнт приймає рішення про покупку, налагодженість внутрішніх процесів) P>
3. Інструменти. На що були зроблені ставки в першому і другому проектах - майстерність розподілу уваги ($$) P>
4. Колесо, яке розкручує успіх. Аналіз-оптимізація-корекція стратегії. P>
5. 7,5 років продажів доменів і ЖК в сумі - що спрацювало. P>
Продаж доменів: P>
Оптимізація медійки під конверсії. Пошук клієнтів на стадії не сформованого рішення. P>
Відпрацювання мобільного трафіку - спеціальний підхід з урахуванням специфіки клієнта. P>
Несиметрична відповідь на рекламу конкурентів: тактика, коли друге місце краще першого. P>
Продаж квартир: P>
915 днів роботи клієнта і команди фахівців по репутації. Соцмережі і форуми в режимі 24/7. P>
Жодної негативної репліки, залишеної без уваги. Коментарі, відповіді на питання, роз''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''яснення, суперечки. P>
Білі методи проти сірих в жорсткій конкурентній війні. P>
6. Вправа з аркушем паперу з ручкою: «так / ні». Питання для створення свого підходу до продажів. P>