Український форум
інтернет-діячів
25 травня
Київ, МВЦ (м. Лівобережна)
>7000
відвідувачів
>100
доповідачів
5
напрямів
Артеменко Ганна та Федотов Олександр
"Ольшанский и партнеры"


Ганна Артеменко та Олександр Федотов керують напрямками в «Ольшанський і партнери». Завжди чесні зі своїми клієнтами. Кажуть тільки про те, про що знають з власного досвіду. Обоє являються авторами корпоративних тренінгів з інтернет-маркетингу та управління репутацією. Професійні інтернет-маркетологи.

Продавати домени Vs. продавати квартири. Знайдіть 10 відмінностей

14:20—15:00. Реклама і просування

1. Всі хочуть продажів, але ... по-різному.

2. Без чого не вийде продавати. Різниця на прикладі двох кейсів:

Розуміння особливостей ринку і власного бізнесу - ви біжите стометрівку або нескінченний марафон? (Продаємо 400 квартир за 2,5 року або 400 доменів за 1 тиждень постійно)

Конкурентні війни («Заруба» за перше місце в Гуглі або війна на форумах нерухомості)

З чим стартуємо? (Хто ви на початку гонки: фаворит або темна конячка? Строк існування компанії на ринку, накопичений досвід продажів і взаємодії з клієнтами, розуміння того, як клієнт приймає рішення про покупку, налагодженість внутрішніх процесів)

3. Інструменти. На що були зроблені ставки в першому і другому проектах - майстерність розподілу уваги ($$)

4. Колесо, яке розкручує успіх. Аналіз-оптимізація-корекція стратегії.

5. 7,5 років продажів доменів і ЖК в сумі - що спрацювало.

Продаж доменів:

Оптимізація медійки під конверсії. Пошук клієнтів на стадії не сформованого рішення.

Відпрацювання мобільного трафіку - спеціальний підхід з урахуванням специфіки клієнта.

Несиметрична відповідь на рекламу конкурентів: тактика, коли друге місце краще першого.

Продаж квартир:

915 днів роботи клієнта і команди фахівців по репутації. Соцмережі і форуми в режимі 24/7.

Жодної негативної репліки, залишеної без уваги. Коментарі, відповіді на питання, роз''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''яснення, суперечки.

Білі методи проти сірих в жорсткій конкурентній війні.

6. Вправа з аркушем паперу з ручкою: «так / ні». Питання для створення свого підходу до продажів.

+ ДОПОВІДЬ
iForum-2019