Український форум
інтернет-діячів
25 травня
Київ, МВЦ (м. Лівобережна)
>7000
відвідувачів
>100
доповідачів
5
напрямів
Андрій Калашник
Unisender


Займається email-маркетингом понад 7 років. Починав з побудови системи автоматичних листів у великому інтернет-магазині України. Останні 4 роки працює в UniSender - редактор і автор розсилок від UniSender. Людина, яка навіть друзів в бар запрошує за допомогою розсилки. Зараз займається дослідженням поведінки передплатників на основі статистики більше 1 млрд. листів, відправлених в UniSender.

5 фокусів з базою клієнтів, щоб маркетолог отримав премію, а компанія - гроші

15:00—15:20. Реклама і просування

1. Що роблять ті, хто робить розсилки добре? (Дані дослідження). Розповім, що ми вивчаємо, що роблять клієнти, покажу графіки по відкритих листах, переходах.

2. Готовий посперечатися, що ви збираєте базу занадто пізно. Розповім про способи збору бази. Від найпростіших до найскладніших - наприклад, автоворонка на основі контенту.

3. Що буває, якщо SMM-щик і email-маркетолог ходять разом обідати. Розповім, що можна зробити з соціальними мережами і розсилками (реклама, передплата в один клік з facebook).

4. Чи вірите ви в Big Data на 5000 контактах? Тут буду говорити про омніканальність. І про перехід від масових розсилок до крапельних комунікацій з виявленням інтересів передплатника.

+ ДОПОВІДЬ
iForum-2019