Займається email-маркетингом понад 7 років. Починав з побудови системи автоматичних листів у великому інтернет-магазині України. Останні 4 роки працює в UniSender - редактор і автор розсилок від UniSender. Людина, яка навіть друзів в бар запрошує за допомогою розсилки. Зараз займається дослідженням поведінки передплатників на основі статистики більше 1 млрд. листів, відправлених в UniSender.
15:00—15:20. Реклама і просування
1. Що роблять ті, хто робить розсилки добре? (Дані дослідження). Розповім, що ми вивчаємо, що роблять клієнти, покажу графіки по відкритих листах, переходах. P>
2. Готовий посперечатися, що ви збираєте базу занадто пізно. Розповім про способи збору бази. Від найпростіших до найскладніших - наприклад, автоворонка на основі контенту. P>
3. Що буває, якщо SMM-щик і email-маркетолог ходять разом обідати. Розповім, що можна зробити з соціальними мережами і розсилками (реклама, передплата в один клік з facebook). P>
4. Чи вірите ви в Big Data на 5000 контактах? Тут буду говорити про омніканальність. І про перехід від масових розсилок до крапельних комунікацій з виявленням інтересів передплатника. P>