В 2006 році заснував агенцію інтернет-маркетингу Netpeak, яка в 2012 році посіла 1-е місце серед медіа-агенцій и 2-е серед digital-агенцій в рейтингу всеукраїнської рекламної коаліції. Агентство фокусується на SEO та PPC для бізнесу і стартапів, має 8 офісів в 5 країнах та 250+ фахівців в штаті.
З 2012 року Артем став партнером стартап-інкубатора Wannabiz. З 2013 року - партнер call tracking системи Ringostat.com та партнер системі аналізу конкурентів Serpstat.com/Prodvigator.ru.В 2015 році Артем заснував платформу для реалізації соціальної ініціативи "Моє Місто".
Організатор щорічної конференції "8Р: Бізнес в мережі" в Одесі та конференції "Online Advertising: Контекстна реклама" в Києві, Алматі і Софії.
13:00—13:20. Реклама і просування
1. Чому бізнес все ще погано міряє віддачу від онлайн-реклами? P>
2. Чи може бути веб-аналітика точною? P>
3. Для чого ми хотіли використовувати дані? P>
4. Як ми впровадили мультиканальну систему веб-аналітики з атрибуцією по воронці? P>
5. Яку ми придумали модель впливу зібраних даних на роботу фахівців контекстної реклами? P>
6. Як ми скоротили 90% бюджету на контекстну рекламу, зберігши 90% продажів? P>
7. Чи закінчилася історія на цьому? P>
16:20—17:00. Інтернет-бізнес / Стартапи