Директор з розвитку Binotel. Автор методики навчання торговельного персоналу. Понад 800 успішних кейсів запровадження віртуальної АСТ на підприємствах.
17:00—17:20. CRM & Лояльність
Лайфхак для підвищення продажів в CRM і телефонії, по контролю дзвінків та обробці лідів.
100% обробка всіх заявок (багатоканальність, врятовані дзвінки, втрачені дзвінки)
Критерії якості обробки заявок: воронка продажів, контроль відмов, встановлення і дотримання правил по роботі з лідамі. Кейс Binotel.
Автоматизація: підвищення ефективності роботи співробітників, звітність.
Знаходимо баланс між автоматизацією і ручною обробкою. Кейс тікет-агрегатору.
NPS-tracker Binotel - інструмент для системного збору та аналізу інформації про споживчу лояльність. NEW