Український форум
інтернет-діячів
25 травня
Київ, МВЦ (м. Лівобережна)
>7000
відвідувачів
>100
доповідачів
5
напрямів
Павло Флейшер
Binotel


Директор з розвитку Binotel. Автор методики навчання торговельного персоналу. Понад 800 успішних кейсів запровадження віртуальної АСТ на підприємствах.

Дзвонити не можна забити. Лайфхаки по контролю дзвінків та обробці лідів за допомогою CRM

17:00—17:20. CRM & Лояльність

Лайфхак для підвищення продажів в CRM і телефонії, по контролю дзвінків та обробці лідів.

100% обробка всіх заявок (багатоканальність, врятовані дзвінки, втрачені дзвінки)

Критерії якості обробки заявок: воронка продажів, контроль відмов, встановлення і дотримання правил по роботі з лідамі. Кейс Binotel.

Автоматизація: підвищення ефективності роботи співробітників, звітність.

Знаходимо баланс між автоматизацією і ручною обробкою. Кейс тікет-агрегатору.

NPS-tracker Binotel - інструмент для системного збору та аналізу інформації про споживчу лояльність. NEW

+ ДОПОВІДЬ
iForum-2019