Український форум
інтернет-діячів
25 травня
Київ, МВЦ (м. Лівобережна)
>7000
відвідувачів
>100
доповідачів
5
напрямів
Дмитро Левошич
WebProduction


Керівник комерційного відділу CRM OneBox (ТОВ «ВАНБОКС»). Має величезний досвід впровадження CRM на різних підприємствах - вважає себе кандидатом в майстри спорту з цього питання.

Заперечення, гнів, торг, депресія і прийняття CRM

12:40—13:00. CRM & Лояльність

5 стадій впровадження CRM-системи:

- Перша стадія прийняття неминучого - заперечення.

- Старі звички важко ламати, але як тільки співробітники зрозуміють, що ви маєте серйозні наміри щодо запровадження CRM, заперечення зміниться гнівом.

- Третя стадія прийняття неминучого - торг. Співробітники спробують піти на угоду з долею або з вами, аби відстрочити або зменшити вплив CRM на звичні робочі процеси.

- Торг змінюється депресією - навіть у самих затятих супротивників CRM не залишається аргументів проти.

- Будь-яке неминуче закінчується прийняттям. Але, на відміну від важких хвороб, прийняття CRM передбачає щасливий фінал.

+ ДОПОВІДЬ
iForum-2019