Керівник комерційного відділу CRM OneBox (ТОВ «ВАНБОКС»). Має величезний досвід впровадження CRM на різних підприємствах - вважає себе кандидатом в майстри спорту з цього питання.
12:40—13:00. CRM & Лояльність
5 стадій впровадження CRM-системи:
- Перша стадія прийняття неминучого - заперечення.
- Старі звички важко ламати, але як тільки співробітники зрозуміють, що ви маєте серйозні наміри щодо запровадження CRM, заперечення зміниться гнівом.
- Третя стадія прийняття неминучого - торг. Співробітники спробують піти на угоду з долею або з вами, аби відстрочити або зменшити вплив CRM на звичні робочі процеси.
- Торг змінюється депресією - навіть у самих затятих супротивників CRM не залишається аргументів проти.
- Будь-яке неминуче закінчується прийняттям. Але, на відміну від важких хвороб, прийняття CRM передбачає щасливий фінал.