Український форум
інтернет-діячів
25 травня
Київ, МВЦ (м. Лівобережна)
>7000
відвідувачів
>100
доповідачів
5
напрямів
Ганна Лилик
YouScan


Заступник генерального директора компанії YouScan - провідної на ринках СНД системи моніторингу соціальних медіа.

Має більше 10 років досвіду роботи в маркетингу і продажах провідних компаній.

Чому і як ваша CRM повинна полюбити соцмережі

17:40—18:00. CRM & Лояльність

- Соціальні CRM - важливий елемент розвитку CRM стратегії.

- Чому SalesForce, Microsoft і SAP інтегрують моніторинг соцмереж в свої платформи.

- Моніторинг відгуків клієнтів: навіщо і що з цим робити.

- Можливості системи моніторингу для побудови лояльних відносин з клієнтом.

- Інтеграція з CRM системами (приклади успішних кейсів).

+ ДОПОВІДЬ
iForum-2019