З 2004 року - президент компанії «Є-Консалтинг». Генеральний конструктор XRM®, Microsoft V-TSP (уповноважений експерт технологій Microsoft). Сфери компетенції: бізнес-консалтинг, розробка концепцій, архітектури рішень по автоматизації бізнес-процесів.
За останні 13 років брав участь в розробці і впровадженні понад 50 рішень по автоматизації бізнес-процесів (в банках, ритейлі, торгово-сервісних компаніях, поштово-транспортній сфері, комунальних господарствах та енергетиці) - корпоративних XRM-систем з галузевої і функціональної специфікою з загальною кількістю користувачів - понад 50 000.
Викладає курс CRM в Києво-Могилянській академії та багато своїх матеріалів публікує в інтернеті.
11:40—12:00. CRM & Лояльність
- Специфіка (призначення, відмінності) CRM для В2В/В2С ринку
- Як дізнатися про клієнта більше, ніж він готовий розповісти і як це використовувати?
- Вам подзвонив Клієнт - а чи готовий Ваш Менеджер? Познайомте фронт-офіс з клієнтами
- Що і як робити, якщо клієнт дзвонить, а біля телефону нікого немає
- Короткий огляд додаткових CRM модулів, сервісів і рішень в допомогу бізнесу (кращі практики)