Український форум
інтернет-діячів
25 травня
Київ, МВЦ (м. Лівобережна)
>7000
відвідувачів
>100
доповідачів
5
напрямів
Валерія Толочина
INTERTOP


Свою кар'єру розпочала в банківській сфері, звідки в 2006 році перейшла в мережу побутової техніки та електроніки "Ельдорадо". Працювала на позиції керівника відділу PR, а пізніше стала директором з реклами та PR.

З 2010 року Валерія очолює маркетинг в дивізіоні взуття і одягу MTI, працюючи з такими брендами, як INTERTOP, Atelier de Courcelles, Armani Exchange, Armani Jeans, Clarks, Ecco, Geox, Marc O'Polo, Napapijri, Skechers, Timberland.

Сукупний досвід Валерії в сфері реклами, маркетингу і PR становить понад 15 років, з них 10 років - у роздрібній торгівлі.

50 відтінків лояльності

15:00—15:20. CRM & Лояльність

+ ДОПОВІДЬ
iForum-2019