Український форум
інтернет-діячів
25 травня
Київ, МВЦ (м. Лівобережна)
>7000
відвідувачів
>100
доповідачів
5
напрямів
Віталій Якушин
VPoint Media Ukraine


В інтернет-маркетингу з 2007 року, запустив одне з перших українських агентств мобільного маркетингу Buddy Communications, керував продажами в медіа-холдингу Magnet, розвивав R&D напрямок (programmatic advertising, proximity and mobile marketing) в Nostra Group .

В даний момент - генеральний директор VPoint Media Ukraine.

Programmatic Ads: налаштування аудиторій, сторітеллінг і оптимізація бюджету

14:00—14:20. Реклама і просування

Поведінковий, предиктивний, настроєвий та інші супертаргетинги в Programmatic.

Крос-медійний Programmatic для сторітеллінга, тригерних кампаній або для оптимізації бюджету.

Data-driven programmatic, як маркетинговий інструмент для визначення ЦА, тестування гіпотез, перевірки креативу і ефективного медіа-планування.

Кейси українських рекламодавців.

+ ДОПОВІДЬ
iForum-2019