Український форум
інтернет-діячів
25 травня
Київ, МВЦ (м. Лівобережна)
>7000
відвідувачів
>100
доповідачів
5
напрямів
Лідія Гаврищук
OSDirect


Керівник інтелектуальних проектів в OSDirect Loyal & CRM. Лідія займається запуском, реінжинірингом і закриттям програм лояльності, розробкою стратегій цільових комунікацій для оффлайн і онлайн рітейлу.

Серед проектів Лідії такі компанії: FM Group (мережа ресторанів TarantinoFamily), L'Oreal, мережа магазинів "Космо", мережа автозаправок SOCAR, NESTLE (бренд Nescafe Dolce Gusto) і ін.

Лояльність, яка дає прибуток

16:40—17:00. CRM & Лояльність

Підприємці грають в програми лояльності і в 90% випадків втрачають гроші. Чому вони це роблять? Тому що вважається, що програма лояльності повинна бути.

Щоб програма лояльності приносила реальні гроші, вона повинна бути засобом управління поведінкою споживача. Управління поведінкою споживача здійснюється для кращого задоволення його ж потреб, на практиці реалізується через комунікації.

Комунікації дають потрібний ефект коли ви знаєте, що кому і коли сказати, по якому каналу, з якою мотивацією і аргументом. Споживач часто сам не розуміє, чого хоче. Коли ви знаєте його реальну модель поведінки, то можете визначити, що запропонувати.

Люди можуть і повинні приносити додаткові гроші бізнесу, і ця доповідь про те, як це зробити. Доповідь побудована на практичних кейсах.

+ ДОПОВІДЬ
iForum-2019