Керівник інтелектуальних проектів в OSDirect Loyal & CRM. Лідія займається запуском, реінжинірингом і закриттям програм лояльності, розробкою стратегій цільових комунікацій для оффлайн і онлайн рітейлу. P>
Серед проектів Лідії такі компанії: FM Group (мережа ресторанів TarantinoFamily), L'Oreal, мережа магазинів "Космо", мережа автозаправок SOCAR, NESTLE (бренд Nescafe Dolce Gusto) і ін. P>
16:40—17:00. CRM & Лояльність
Підприємці грають в програми лояльності і в 90% випадків втрачають гроші. Чому вони це роблять? Тому що вважається, що програма лояльності повинна бути. P>
Щоб програма лояльності приносила реальні гроші, вона повинна бути засобом управління поведінкою споживача. Управління поведінкою споживача здійснюється для кращого задоволення його ж потреб, на практиці реалізується через комунікації. P>
Комунікації дають потрібний ефект коли ви знаєте, що кому і коли сказати, по якому каналу, з якою мотивацією і аргументом. Споживач часто сам не розуміє, чого хоче. Коли ви знаєте його реальну модель поведінки, то можете визначити, що запропонувати. P>
Люди можуть і повинні приносити додаткові гроші бізнесу, і ця доповідь про те, як це зробити. Доповідь побудована на практичних кейсах. P>