Керівник з питань інновацій компанії «Делойт» в Україні. Розробив «корпоративні інновації», як стратегічний процес та інструмент збільшення доходів. Відповідає за дизайн нових інноваційних продуктів та послуг.
Професійний досвід роботи з підприємствами харчової та сільськогосподарської промисловості успішно поєднує ці галузеві знання та аудиторський досвід з інноваційними навичками (асоціативним мисленням, спостереженням, формуванням запитань, нетворкінг та експерименти) та методологією інновацій (дизайн мислення та SCRUM) для формування нових рішень для клієнтів.
Сертифікований бухгалтер, Асоціація присяжних сертифікованих бухгалтерів (АССА), Великобританія, 2009 рік. Закінчив Університет сингулярності в Україні, 2016 рік.
16:00—16:20. Освітні технології майбутнього / Інновації
Українська економіка має стати продуктовою, а не ресурсно-орієнтованою, для виживання та лідерства в технологічному світі. Драйвером цієї економіки України 2.0 можуть стати корпоративні інновації, як стратегічний інструмент створення нової цінності в бізнесі в умовах великої невизначеності.
Корпоративні інновації - це прибутковий і ефективний двигун росту, який компанії в Україні не використовують повністю. Це продукт, який бізнес може відредагувати під себе. Корпорації - це не стартапи, але корпоративні інновації - це стартап всередині великої компанії, який має шукати свою прибуткову та масштабовану бізнес-модель.
Великі компанії не можуть бути такими швидкими як стартапи, але ресурс, мережа партнерів та системність в експериментах, які мають корпорації дозволяє компаніям бути результативнішими та разом із стартапами створювати нові корисні речі.
Емпатія, фокус, та експерименти - ключові складові для успіху не тільки інновацій, але і бізнесу в цілому.