Зухвалий директор по маркетингу яскравої мережі гаджетів і аксесуарів "Цитрус". Рітейл-маркетолог "від Бога". Скромний трудівник, скандальний вигадник. P>
За 12 років в рітейл-маркетингу встиг долучитися до проекту в мережі універсамів "Копійка", мережі фешн-маркетів Miraton, інших роздрібних і B2B-проектів, як в ролі директора по маркетингу, так і в ролі незалежного консультанта. Експерт з вірусним комунікацій і програм лояльності. P>
11:40—12:00. Реклама і просування
16:00—16:20. CRM & Лояльність
Лояльність - це не про ціну, лояльність - це про перевершені очікування. Але що робити, коли очікування клієнта виявилися «завищеними» або «обдуреними», а ви про це дізнаєтеся з чергового гнівного обговорення в соціальних мережах?! P>
«Спасибі, Цитрус!» - Внутрішня розробка "Цитруса", що дозволяє не тільки оперативно отримувати фідбек про «клієнтські очікування» будь-яким зручним для клієнта способом. Але найголовніше - це можливість оцифрувати якість обслуговування в компанії в режимі реального часу і зробити сервіс вимірюваним показником для кожного співробітника. P>