Український форум
інтернет-діячів
25 травня
Київ, МВЦ (м. Лівобережна)
>7000
відвідувачів
>100
доповідачів
5
напрямів
Віктор Шолошенко
Цитрус


Зухвалий директор по маркетингу яскравої мережі гаджетів і аксесуарів "Цитрус". Рітейл-маркетолог "від Бога". Скромний трудівник, скандальний вигадник.

За 12 років в рітейл-маркетингу встиг долучитися до проекту в мережі універсамів "Копійка", мережі фешн-маркетів Miraton, інших роздрібних і B2B-проектів, як в ролі директора по маркетингу, так і в ролі незалежного консультанта. Експерт з вірусним комунікацій і програм лояльності.

М — Маркетинг чи Мракобісся? Ц — Цитрус,який зміг!

11:40—12:00. Реклама і просування

Як дізнаватися про проблеми обслуговування швидше, ніж хейтери в соцмережах

16:00—16:20. CRM & Лояльність

Лояльність - це не про ціну, лояльність - це про перевершені очікування. Але що робити, коли очікування клієнта виявилися «завищеними» або «обдуреними», а ви про це дізнаєтеся з чергового гнівного обговорення в соціальних мережах?!

«Спасибі, Цитрус!» - Внутрішня розробка "Цитруса", що дозволяє не тільки оперативно отримувати фідбек про «клієнтські очікування» будь-яким зручним для клієнта способом. Але найголовніше - це можливість оцифрувати якість обслуговування в компанії в режимі реального часу і зробити сервіс вимірюваним показником для кожного співробітника.

+ ДОПОВІДЬ
iForum-2019