У компанії OWOX Марія відповідає за бізнес-аналітику нових проектів і підготовку їх до запуску. За роки роботи отримала унікальний досвід аналізу показників як невеликих, так і великих проектів з щомісячною відвідуваністю більше 10 млн користувачів. Завдяки роботі з іноземними клієнтами добре розбирається в специфіці ринків Європи і США, особливості нішевих гравців і локальних лідерів. P>
Спеціалізується на рішеннях в області об'єднання даних і аналізі рекламних кампаній за допомогою Google Analytics і технологій Google Cloud Platform. P>
12:20—12:40. CRM & Лояльність
Як об''''''''єднати дії користувача з різних пристроїв з даними з CRM. P>
Як врахувати вплив цін конкурентів на конверсію і виміряти еластичність попиту. P>
Як використовувати ці дані для персоналізації. P>
Які горизонти нам відкривають повні дані. P>