Керівник департаменту взаємовідносин з покупцями Fozzy Group.
Здобув освіту в Європейському університеті на спеціальності «Фінанси». Свою кар'єру в області маркетингу та реклами Андрій розпочав у 2004 році. Зараз керує програмою «Власний Рахунок». Основні обов'язки: впровадження програм взаємин з гостями в групі компаній Fozzy.
16:20—16:40. CRM & Лояльність
«Програма лояльності» починається з ідеї магазину. Асортимент, ціна, служба підтримки і робота з персоналом стоять на ряду зі спілкуванням з гостями і подяками за покупки.
Платіжна карта - підсумки пілотного проекту і перспективи.
Особливості виведення товару з асортименту.
Ідея формування асортименту на основі даних.
Електронні листи, як канал комунікації - анонс і причини змін.