Комерційний директор Ringostat, один з найперших співробітників в компанії. Налаштував і впровадив системи веб-аналітики 100+ компаніям. Виступає на всіх профільних онлайн і офлайн-конференціях, також спільно з партнерами "Google Україна" і "Яндекс" провів в 2015-2016 рр серію семінарів в Україні та Казахстані. Пише статті для профільних ЗМІ. P>
18:00—18:20. CRM & Лояльність
Ми бачимо по нашим клієнтам, що бізнес часто хоч і думає серйозно про ефективність інвестицій в рекламу, але тільки одиниці володіють інструментами реальної оцінки ефективності маркетингу в грошах. P>
Мета доповіді - показати, що насправді управляти таким інструментом не складно (і навіть недорого), все що потрібно - це бажання витрачати гроші на ефективну рекламу і отримувати максимальну віддачу. P>
Ми розповімо, як побудувати таку систему, з описом реальних прикладів, і запропонуємо 3 найпопулярніших, на наш погляд, методів: p>
1. CRM + Google Analytics + Call tracking (якщо є дзвінки). P>
2. CRM + Сервіс бізнес-аналітики (Roistat / Kissmetrics / Woopra / Mixpanel або аналоги) + Call tracking (якщо є дзвінки) p>
3. CRM + BI рішення + Call tracking (якщо є дзвінки). P>