Український форум
інтернет-діячів
25 травня
Київ, МВЦ (м. Лівобережна)
>7000
відвідувачів
>100
доповідачів
5
напрямів
Костянтин Черв''яков
Ringostat


Комерційний директор Ringostat, один з найперших співробітників в компанії. Налаштував і впровадив системи веб-аналітики 100+ компаніям. Виступає на всіх профільних онлайн і офлайн-конференціях, також спільно з партнерами "Google Україна" і "Яндекс" провів в 2015-2016 рр серію семінарів в Україні та Казахстані. Пише статті для профільних ЗМІ.

Як CRM допоможе оцінити ефективність кожної грн, вкладеної в рекламу

18:00—18:20. CRM & Лояльність

Ми бачимо по нашим клієнтам, що бізнес часто хоч і думає серйозно про ефективність інвестицій в рекламу, але тільки одиниці володіють інструментами реальної оцінки ефективності маркетингу в грошах.

Мета доповіді - показати, що насправді управляти таким інструментом не складно (і навіть недорого), все що потрібно - це бажання витрачати гроші на ефективну рекламу і отримувати максимальну віддачу.

Ми розповімо, як побудувати таку систему, з описом реальних прикладів, і запропонуємо 3 найпопулярніших, на наш погляд, методів:

1. CRM + Google Analytics + Call tracking (якщо є дзвінки).

2. CRM + Сервіс бізнес-аналітики (Roistat / Kissmetrics / Woopra / Mixpanel або аналоги) + Call tracking (якщо є дзвінки)

3. CRM + BI рішення + Call tracking (якщо є дзвінки).

+ ДОПОВІДЬ
iForum-2019