Український форум
інтернет-діячів
25 травня
Київ, МВЦ (м. Лівобережна)
>7000
відвідувачів
>100
доповідачів
5
напрямів
Сергій Іщеряков
Smartme University


Java-тренер з 2009 року, підготував більше 50 сертифікованих програмістів, в т.ч. шкільного віку, керівник проекту "Школяр-програміст", автор відеокурсу JavaGR8, кандидат технічних наук, доцент.

Дуальна освіта в ІТ, з якою перемагають учень, ВУЗ, компанії та держава

13:00—13:20. Освітні технології майбутнього / Інновації

1.Основою запропонованої моделі дуальної освіти є проект "Школяр-програміст", реалізація якого дозволила отримати на виході середньої школи випускників із сертифікатами Java-програмістів корпорації Oracle та з невеличким портфоліо виконаних Android-проектів. Рівень підготовки цих 11-класників дозволяє їм претендувати на посади junior-розробників в українських компаніях ще до вступу в університет, що було підтверджено кількома співбесідами.

2.Модель дуальної освіти, що розроблено для реалізації вже у вступній кампанії 2017 року, має 5 наступних особливостей:

- компанія в межах компетенцій, обумовлених новими стандартами МОНУ, визначає індивідуальний навчальний план для студента вже з першого семестру навчання, виходячи з потреб проекту, на якому працює студент в компанії,

- ВНЗ виконує замовлення компанії щодо надання освітніх послуг для студента,

- у випадку неспроможності навчального закладу надати освітні послуги з деяких дисциплін на належному рівні компанія реалізує навчання студента через кафедри ВНЗ силами власних співробітників або шляхом використання відеокурсів провідних світових навчальних платформ,

- студент працює в компанії розробником програмного забезпечення на умовах контракту, загальноприйнятого для кадрової політики компанії,

- всі витрати компанії щодо оплати вартості освітніх послуг вищому навчальному закладу компенсуються із зарплати студента.

3.Інтереси студента: якісне прозоре навчання із максимально можливим коефіцієнтом корисної дії, набуття професійного досвіду вже з першого семестру навчання. Інтереси ВНЗ: збільшення кількості студентів-контрактників, підвищення рейтингу серед абітурієнтів, підсилення викладацького складу. Інтереси компанії: залучає до себе найталановитішу частину молоді, формує знання фахівця у відповідності із власними потребами. Інтереси держави: зменшує або, як мінімум, відтерміновує відтік молодих талановитих кадрів за кордон, в перспективі – формує інкубатори для реалізації старт-апів у вітчизняній промисловості – металургійній, хімічній, видобувній, енергетичній.

+ ДОПОВІДЬ
iForum-2019