Java-тренер з 2009 року, підготував більше 50 сертифікованих програмістів, в т.ч. шкільного віку, керівник проекту "Школяр-програміст", автор відеокурсу JavaGR8, кандидат технічних наук, доцент.
13:00—13:20. Освітні технології майбутнього / Інновації
1.Основою запропонованої моделі дуальної освіти є проект "Школяр-програміст", реалізація якого дозволила отримати на виході середньої школи випускників із сертифікатами Java-програмістів корпорації Oracle та з невеличким портфоліо виконаних Android-проектів. Рівень підготовки цих 11-класників дозволяє їм претендувати на посади junior-розробників в українських компаніях ще до вступу в університет, що було підтверджено кількома співбесідами.
2.Модель дуальної освіти, що розроблено для реалізації вже у вступній кампанії 2017 року, має 5 наступних особливостей:
- компанія в межах компетенцій, обумовлених новими стандартами МОНУ, визначає індивідуальний навчальний план для студента вже з першого семестру навчання, виходячи з потреб проекту, на якому працює студент в компанії,
- ВНЗ виконує замовлення компанії щодо надання освітніх послуг для студента,
- у випадку неспроможності навчального закладу надати освітні послуги з деяких дисциплін на належному рівні компанія реалізує навчання студента через кафедри ВНЗ силами власних співробітників або шляхом використання відеокурсів провідних світових навчальних платформ,
- студент працює в компанії розробником програмного забезпечення на умовах контракту, загальноприйнятого для кадрової політики компанії,
- всі витрати компанії щодо оплати вартості освітніх послуг вищому навчальному закладу компенсуються із зарплати студента.
3.Інтереси студента: якісне прозоре навчання із максимально можливим коефіцієнтом корисної дії, набуття професійного досвіду вже з першого семестру навчання. Інтереси ВНЗ: збільшення кількості студентів-контрактників, підвищення рейтингу серед абітурієнтів, підсилення викладацького складу. Інтереси компанії: залучає до себе найталановитішу частину молоді, формує знання фахівця у відповідності із власними потребами. Інтереси держави: зменшує або, як мінімум, відтерміновує відтік молодих талановитих кадрів за кордон, в перспективі – формує інкубатори для реалізації старт-апів у вітчизняній промисловості – металургійній, хімічній, видобувній, енергетичній.