Український форум
інтернет-діячів
25 травня
Київ, МВЦ (м. Лівобережна)
>7000
відвідувачів
>100
доповідачів
5
напрямів
Юлія Шилова
LeBoutique


Директор по маркетингу онлайн-магазину LeBoutique, займає цю посаду з 2015 року. До того, керувала маркетингом в Modnakasta, Speak Up, kmbs.

12 років займається операційним маркетингом. Серед професійних нагород - Effie Best B2B Marketing Team 2014 року, IF Design Award 2015 року, AWWWARDS Site of the Day 2014 року, Effie Gold та Effie Bronze 2013. Професійні інтереси - сегментація, управління життєвим циклом клієнта і retail.

Як побудувати CRM та не перетворитися на спамера? В доповіді бере участь Дмитро Кудренко, компанія Esputnik

14:20—15:00. CRM & Лояльність

1. What is: Що входить в CRM-арсенал LeBoutique (і більшості eCommerce-проектів) і чому це перетворюється в спам. Тут показуємо всі канали і повідомлення, які використовуються, чому вони є і як працюють, а потім - і їх протиріччя.

2. What if: як створити ефективну і гнучку систему CRM і не спамити. Тут говоримо про об''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''єднання комунікацій в єдиний "хаб", який враховує рівень RFM, профіль покупок, тип повідомлень, зручний клієнтові канал комунікацій, з точки зору ідеології та про технічну сторону питання. І про граблі :)

3. What works: що це дає бізнесу? Тут говоримо про результати.

+ ДОПОВІДЬ
iForum-2019