Директор по маркетингу онлайн-магазину LeBoutique, займає цю посаду з 2015 року. До того, керувала маркетингом в Modnakasta, Speak Up, kmbs. P>
12 років займається операційним маркетингом. Серед професійних нагород - Effie Best B2B Marketing Team 2014 року, IF Design Award 2015 року, AWWWARDS Site of the Day 2014 року, Effie Gold та Effie Bronze 2013. Професійні інтереси - сегментація, управління життєвим циклом клієнта і retail. P>
14:20—15:00. CRM & Лояльність
1. What is: Що входить в CRM-арсенал LeBoutique (і більшості eCommerce-проектів) і чому це перетворюється в спам. Тут показуємо всі канали і повідомлення, які використовуються, чому вони є і як працюють, а потім - і їх протиріччя. P>
2. What if: як створити ефективну і гнучку систему CRM і не спамити. Тут говоримо про об''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''єднання комунікацій в єдиний "хаб", який враховує рівень RFM, профіль покупок, тип повідомлень, зручний клієнтові канал комунікацій, з точки зору ідеології та про технічну сторону питання. І про граблі :) p>
3. What works: що це дає бізнесу? Тут говоримо про результати. P>