Український форум
інтернет-діячів
25 травня
Київ, МВЦ (м. Лівобережна)
>7000
відвідувачів
>100
доповідачів
5
напрямів
Ігор Широкий
Wargaming


Керівник відділу аналітики видавничого підрозділу СНД компанії Wargaming.

Ігор координує і планує завдання, пов'язані з аналізом даних по аудиторії продуктів компанії, ефективністю marketing / crm / bizdev / event / community активностей в регіоні. Крім того, він консультує колег з питань аналітичного підходу в роботі, розвиває культуру прийняття рішень, заснованих на даних.

Сукупний досвід в IT індустрії - більше 10 років в розробці ПЗ, бізнес-аналізу, аналізу даних.

Аналітика у видавничому підрозділі Wargaming

11:00—11:40. ЗАЛ №2

Загальні підходи до аналізу аудиторії продукту і ринку.

Продуктова аналітика.

Аналіз даних на службі у функцій видавничого підрозділу.

+ ДОПОВІДЬ
iForum-2019