Український форум
інтернет-діячів
25 травня
Київ, МВЦ (м. Лівобережна)
>7000
відвідувачів
>100
доповідачів
5
напрямів
Ганна Антоненко
Wargaming


CRM Manager компанії Wargaming в регіоні СНД. Досвід в CRM більше 10 років: відеоігри, телекомунікації, роздрібна торгівля.

Реалізація успішних стратегій управління цінністю клієнтської бази в країнах СНД. Запуск цільових маркетингових кампаній, спрямованих на розвиток і збереження клієнтів.

Підвищення ефективності інструментів мультиканальних персоналізованих комунікацій. Аналіз і сегментація мільйонних масивів клієнтських даних.

"Я знаю про вас усе і навіть більше." Технології збагачення клієнтських даних

11:40—12:20. ЗАЛ №2

Джерела отримання знань про вашого клієнта: переваги і недоліки.

Основні проблеми з клієнтськими даними та можливості підвищення якості даних.

Нові дані, які працюють на вас: кейс Wargaming CIS.

+ ДОПОВІДЬ
iForum-2019