Український форум
інтернет-діячів
25 травня
Київ, МВЦ (м. Лівобережна)
>7000
відвідувачів
>100
доповідачів
5
напрямів
Олександр Дзюба
Sense.Vision


Творець першої профільної дослідницької компанії в СНД. Проведення плейтестов по всьому світу, 3/4 проектів - за межами України. Найвищі світові стандарти якості і новаторські методології. Більше 4 років в плейтестах, більше 600 проектів.

Продукт для користувача або чому в 2017 році не можна бути егоїстами

13:40—14:20. ЗАЛ №2

Що таке маркетингові дослідження.

Об''''єктивне і суб''''єктивне. Хто точно знає, яким повинен бути продукт. Ще точніше, ніж його творець.

Що можуть призначені для користувача тестування і маркетингові дослідження в цілому.

Межі застосування і неправильне використання вбудованої статистики додатків.

Бізнес-кейс: плейтести в створенні VR-ігри для розважальних центрів.

+ ДОПОВІДЬ
iForum-2019