Український форум
інтернет-діячів
25 травня
Київ, МВЦ (м. Лівобережна)
>7000
відвідувачів
>100
доповідачів
5
напрямів
Олена Юзькова
Епоха Інтернаціональної Освіти


Сертифікований консультант з управління (Certified Management Consultant, CMC), бізнес-тренер, бізнес-коуч, МВА

Президент Всеукраїнської Асоціації Консультантів з Управління.

Віце-Президент Міжнародної Ради Інститутів Управлінського Консультування (ICMCI)

Викладач курсів «Менеджмент», «Лідерство», «Організаційна поведінка» для слухачів МВА в Міжнародному Інституті Менеджменту (МІМ-Київ)

Генеральний директор компанії "Епоха Інтернаціональної Освіти"

Закоханий клієнт: секрети тяжіння

14:00—14:20. CRM & Лояльність

Нам з вами пощастило жити в епоху змін. І зараз, коли епоха послуг перетворюється на епоху вражень, дуже важливо раніше за конкурентів дізнатися інструменти і секрети їх використання, щоб опинитися на кілька кроків попереду інших. В епоху економіки вражень кожен бізнес - це сцена, а робота - це театр. І кожен співробітник, побачивши Клієнта, повинен ставати актором.

Як створювати у вашому бізнесі такі враження, які ваші Клієнти ніколи не забудуть? Як перетворити кожного співробітника в актора? Як підібрати декорації, освітлення і музику для вашого бізнесу? Завіса піднімається для тих, хто починає діяти раніше!

+ ДОПОВІДЬ
iForum-2019